Telefon: 553 65 52 52,
739 257 588
Informace:
Nové stránky školy jsou již
připraveny, čeká se jen na vyřešení technických věcí okolo provozu, v
nejbližší době se můžete těšit na nový vzhled našeho webu.
Výroční zprávu 2009/2010 ,
Řád školy
najdete na odkaze dokumenty .
Návštěva ZŠ a MŠ Bolatice ve
španělské škole v Torrox Costa.
Novinky:
Proběhlo: (klikněte pro podrobnosti)
3.A na cyklistickém výletě v Chuchelné
Noční spaní - 5. A
Den dětí - 1. - 5. třída
9. A na bowlingu
Dopravní soutěž mladých cyklistů - 2. místo
Karaoke
Den matek
VÝLET TŘETÍCH TŘÍD
Nové centrum Bolatic z pohledu žáků
SBĚR STARÉHO PAPÍRU
RECYKLOHRANÍ
Olympiáda z anglického jazyka - kraj 2. místo
Matematický klokan
Lyžařský výcvik 2011
POZNÁVÁME VESMÍR
Olympiáda z anglického jazyka - 1. místo
Zápis do 1. tříd
Zimní hrátky 3. B
Přebor škol v šachu
Vánoční vystoupení 9. tříd
Vánoce 2010 ve škole
Vánoční besídka 1.A
Vánoční pečení perníčků ( žáci 3.A )
Soutěž v přeskoku přes švihadlo
Jak válčili husité
Vánoční sbírka
Projekt COMENIUS
Studená kuchyně v podání žáků 7. A a 7. B
Páťáci na výstavě
Výlet do Arboreta v Novém Dvoře - 5. A,B
Přednáška o psech ve 4. A
Návštěva školy v Rudách
Projekt MISIE
50.výročí školy
Projekt: SPORTUJEME, UČÍME SE A OSLAVUJEME SPOLEČNĚ
Vítání prvňáčků - foto
Připravujeme:
Z důvodu rekonstrukce školy bude
školní rok ukončen ve čtvrtek 23.6. 2011,
žáci v tento den dostanou vysvědčení.
Slavnostní vyřazování žáků 9. tříd
proběhne 20. 6. 2011 v 16,00 hod.
v KD Bolatice.
Aktualizováno: Organizace školního roku 2010/2011, třídy, kroužky,
akce atd. na odkaze Základní škola .
Rozvrh tělocvičny, informace o umělé lezecké stěně,
Školní časopis, najdete
zde .
Organizace školního roku, třídy, kroužky, akce atd. na odkaze
Základní škola .
Upozornění: Uzavření lezecké stěny. Více
podrobnosti
zde .
Přidáno více fotografií -
galerie
(stránky v angličtině) .
Adopce na dálku:
Naše škola se zapojila do projektu adopce na dálku (www.charita-adopce.cz )
a v roce 2006 adoptovala indického chlapce Robina.
Více informací o chlapci zde .
Počítadlo: